Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara

Sayfalar

What I Did Last Month? #1

by - Ocak 04, 2015


2015'in ilk yazısından herkese merhabalar! Yeni yıl demek çoğu insan için iş, aşk, sosyal hayat gibi konularda yeni kararlar almak ve ya değişiklik yapmak demektir. (Bahsettiğim çoğu insan kategorisinde bende yer alıyorum tabi ki.) Bu düşünceden yola çıkarak blogumda bir yazı dizisi oluşturmaya karar verdim. 

"What I did last month?" başlığından anlayacağınız üzere; geçen ay neler yaptım, neler aldım, nerelere gittim, hayatımda ne gibi değişiklikler oldu bunları paylaşacağım. Sizin de yeni yılda aldığınız yeni kararlar varsa aşağıya,yorum bölümüne yazarak benimle paylaşabilirsiniz. Herkese mutlu yıllar! 


Geçen ay İstanbul'da turistçilik oynadım; 2 hafta boyunca 2 müze ve birçok tarihi yer gezdim. Gezdiğim yerler ve kombinlerim hakkında başka bir yazı yazmayı düşündüğüm için bu kısmı biraz gizli tutmaya karar verdim. :)


Bu kış griye, tüylü ve kürklü ürünlere takmışım sanırım ki bütün yeni aldığım ürünlerde bu kriterlerden en az biri bulunuyordu. Kapalı ve soğuk havanın büyüsüne(!) iyice kapılmışım sanırım.


Kışı ne kadar sevmesem de Yılbaşı senedeki en sevdiğim günlerden biridir. Bu yüzden Aralık ayına karşı biraz sempatim var demek isterdim. Fakat bu ayın final haftası gibi lânet bir haftayı içinde barındırdığı gerçeğini görmezden gelemeyeceğim. Babamın final haftam için moral takviyesi macaron'ları bile bu haftayı atlatmama yardımcı olmadı. Ayrıca Yılbaşı temalı bu kurabiyeler ve pasta kuzenimin hamarat ellerinin ürünü. (Fotoğrafın görünen küçücük bir kısmı bu pasta ve kurabiyeler.)

You May Also Like

0 yorum